Asiakaspalvelu

Olemme täällä sinua varten – ennen tilausta, sen aikana ja sen jälkeen! Alta löydät tiedot siitä, miten saat meihin yhteyden. Ennen kuin otat yhteyttä, suosittelemme tutustumaan Usein kysytyt kysymykset -sivuumme, johon olemme koonneet yleisimmät kysymykset ja vastaukset. Löydät sivun myös täältä.

Koskeeko asiasi palautusta tai vaihtoa? Klikkaa täältä saadaksesi lisätietoa ja ohjeet.
Koskeeko asiasi reklamaatiota? Klikkaa täältä saadaksesi lisätietoa ja ohjeet.

Koskeeko kysymyksesi maksua tai laskua? Ota suoraan yhteyttä maksukumppaniimme Walleyhin osoitteessa www.walley.fi.
Aiemmat Klarna-maksut: jos kysymyksesi koskee aiempaa ostosta, joka on maksettu Klarnan kautta, olethan yhteydessä suoraan Klarnaan.

Et löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota meihin yhteyttä chatbotin Petri kautta. Petri on käytettävissä ympäri vuorokauden ja auttaa mielellään. Jos Petri ei pysty ratkaisemaan ongelmaasi, hän auttaa sinua luomaan tukipyynnön, johon asiakaspalvelijamme vastaavat sähköpostitse.

Asiakaspalvelumme on paikalla arkipäivisin toimistoaikaan. Pyrimme nopeisiin vastauksiin ja palaamme asiaan aina 24 tunnin sisällä arkipäivinä.